Thursday, May 27, 2010

~AKU DAH STUDY LAWAK D BAWAH~=)

Pening jugak kepala pertama kali aku dapat article drpda department aku 2...maw pecah kepala pikir apa yg lawak sgt dgn JOKES OF THE DAY 2...d sebab kan ketidakpuas hati an aku...aku pun mengambil keputusan utk study lawak 2...agar aku xde lah tergolong dlm org2 yg jahil...warhhhh...jahil 2 beb...nge~~~....jahil cikit jew....lawak BI yg tah pape 2 membuatkan aku pening...mmg sengal gk lew sikit...

********************************************************************

Bila aku dh beh study lawak 2...rupa2 nya machine tepon yg tolong jwb any call dr org yg cl...bila c pemilik tepon 2 xde kt umah...aiseyh...n then c tuan umah neh pakar statistik...n die dh set up lah die nye answering machine 2 dgn ala2 statistik die...bukan men byk kebarangkalian yg die telah guna...maw pening kalu aku yg jd mangsa answering machine die 2...hahahaha...

************************************************************

moral of the story...jgn laa memeningkan kepala org len dgn terbawa2 istilah o kehidupan anda sebagai seseorang....kang bertambah plak manusia kt tanjung rambutan tuh...aiseyhh...

**********************************

2 lah hasil dari research aku atas kelawakan yg aku post ae 2...HARAP MAKLUM...=)




No comments:

Post a Comment