Saturday, October 23, 2010

:::menjelang peperiksaan:::

kat akhir2 sem neh aku terpaksa lah memeningkan kepala aku dgan exam final plak.... semalam aku bru je selesai hbiskan lab test...aku rasa soalan 2 senang jerk, tp awat aku tak leh jawab pon aku tataw...konpius gak aku...huhu...

n yg paling kelakar nya semalm....membe2 aku ingat aku menangis...sebab x dpt jawab soalan...haissh...sebenarnya aku bukan  nangeh...aku sakit kepala gegile je semalam....aku memang fobia skit dgn air-cond...bila sejuk je...aku mula lah nk sakit kepala...n aku opkkos lah x dpt nk fokus utk menjawab soalan2 tersebut...ermmmm... aku harap aim aku untuk dapatkan A tercapailah...wlaupun aku rasa lec2 aku pening jugak nk menanda paper aku yg tah papa 2....nga~...

td aku bru ja selesai menduduki ujian suksis...hehehe...terasa diri ini begitu skema plak...hek3...pencinta bahasa melayu...hohoho...tp yg x bpe nk berkenan 2...ujian td dlm bi...aku dh lah lemah gila bab akta2 neh...mana nk tawu jawab...nseb lah de skema jawapan berlegar2 lam banquet 2...hak3...tenkiu cik lokman n cik yg sewaktu dgn nya...jasamu di kenang2 bak pungguk rindukan bulan...=)

mggu depan adalah penentu masa depan aku....???? apa itu...den pun x pasti...hua...exam final jer...blum final yer lagik...hooooo...aku ingat neh lah final yer aku...rupanya lambat lagi...hehehe...suka perah santan...peace!! no war!....

sapa2 yg bce entri aku yg tah papa neh...aku merayu pada korg tolong lah doakan aku agar aku dpt menjawab sume exam aku dgn cemerlang,gemilang, n terbilang....

n n n plg penting dpt pointer tertinggi sem neh....CHAIYOK2!!!....

MEMBANGUN BERSAMA POINTER YG MANTOB....=)

No comments:

Post a Comment