Sunday, October 24, 2010

::IN SILENT MOOD::

aku tataw nape dgn aku ae neh...sangat2 rasa x best...mcm2 perasaan yg aku rasa tyme neh...aku kena paham keadaan kami neh...tp...........................

kenapa aku selalu x paham n menyusahkan dia sangat ek??....ermmm...naseb lah dia seorang yg sabar dgn kerenah aku yg tah apa2.....

aku harap penantian aku n kesabaran aku dibalas dengan 1001 kebaikan...kesedihan aku selama ini terbalas jugak....aku xnk sdih2 lg...aku xnak menangis lg...aku xnk ada rse kecewa lg...aku xnk sume 2...sumenye x best....sumenya x bg apa2 kesan positif pown kt aku...

aku selalu doakan yg terbaik buat kami berdua...moga Allah memakbulkannya dan memberi kami peluang untuk berubah n menjadi insan yg berguna...amin...

aku doakan di sehat...sebab bila dia x sehat aku jd x tentu arah...sebab aku x nampak dia...aku x dpt nk tengok2 kan dia...

aku harap silent mood aku neh akan berubah....

No comments:

Post a Comment