Tuesday, December 14, 2010

::NASEB AKU BAYEK::

naseb haku x nangeh saban hari mengenangkan paper exam aku yg di senarai hitamkan...aduhai... dgn kepenatan yg melanda diri aku sejak balik dr ibadah camp, aku berpuas hati n lega bila sir aku cek2 blik n mendapati yg aku sebenarnya x fail pown subjek 2...alhamdulillah...

nak dijadikan cerita...aku sebenarnya sec1...tp aku pegi tulis kat answer sheet yg aku sec2... maw x penin kepala tutor y tanda paper ktorg 2...hak3... alah, aku bg penin sat ja pown,,, 2 pown dh membuatkan die bg aku E...gile x leyh blahhh....

naseb bayek lah aku g jumpa sir...kalu x aku kena lah menatap wajah sir 2 utk kali yg ke3...ntah aku kuat laguk ke x nk tgok muka die...hua.....

thanx for mira sebab teman aku pegi jumpa sir.... n alhamdulillah sgt3....

tataw nk kata cmne lagik....aku bangga dgn diri aku...

dgn itu, aku x leyh lah lupa yg dri aku telah bernazar utk sume paper2 exam 2...akan aku menjayakan sume nazar2 aku 2...insyaAllah....

No comments:

Post a Comment