Tuesday, December 7, 2010

:: AKU MEMANG BINGUNG ::

aku pown tataw apa lg slah yg aku wat smpai aku x lepas2 gi subjek thermo neh.... n ini telah membuatkan aku mmg xde mud gle nk truskan belaja... aduhai... neh lah dugaan yg pling besar yg aku rasa setakat neh.... aku rasa aku dpt je buat exam ae 2... 2 yg aku pelik apasal result aku yg satu 2 teruk sgt.. sgt PELIK BIN AJAIB...mungkin aku terover confident sgt kot...2 yg smpai aku jd x keruan mcm neh....
ermmmm.... aku inhgt nk wat re-check...tp adakah sir nk membuka pekung di dada nya sendiri dgn menukar result aku selepas re-checking...mestilah macam x ja....
tp 2 x menghalang pown dr aku nk membatalkan niat aku sepenuhnya untuk membuat re-checking 2...so,apa yg perlu aku wat dulu adalah dgn pegi jumpa lecturer yg ajaq aku 2...
aku nk p serang die dgn pertanyaan yg dh sarat sgt dlm kepala aku... sir nk aku jwb mcm mna lg bru aku bleyh lpas subjek thermo 2...
aku MMG BINGUNG gile nk mati....
aku xnak lah mati lgik,,,, mati hati, perasaan dan juga keinginan utk aku meneruskan perjuangan ini... perjuangan aku blom selesai... xde sapa yg kata cm2...so, aku kena lah cekalkan ati n tabahkan diri utk terus belaja....aku akan teruskan perjuanagan ni smpai ke titisan terakhir...
bersempena jugak dgn maal hijrah ae neh...aku akan bina azan baru utk aku capai dlm tahun bru akan dtg...
dengan izin-Nya aku harap sgt dugaan n cobaan aku berakhir...
aku pasrah dan redha dgn ujianMu ya Rabb... akan aku sahut cabaran ini....
ALLAHUAKBAR!!

No comments:

Post a Comment